Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

V průběhu objednávky si kupující může zvolit, zda souhlasí či nesouhlasí se zasláním dotazníku Ověřeno zákazníky od Heuréky.

Bohužel více než 97% kupujících dotazník nevyplní, dle průzkumu je to proto, že byli spokojeni, ve většině případů se kupující podělí s hodnocením zejména v případě špatných zkušeností. Budeme velice rádi, když se s ostatními nakupujícími podělíte o své zkušenosti. Uvádějte však pouze pravdivé skutečnosti, jinak hodnocení ztrácí smysl. Budeme rádi za vaše relevantní podněty a návrhy. Pokud však vyvstal v průběhu objednávky jakýkoliv problém, kontaktujte nás prosím nejdříve emailem či telefonicky, jedině tak jsme schopni okamžitě reagovat.

Bohužel někteří zákazníci uvádějí nepravdivé nebo zavádějící informace. Uvádíme zde proto pár tipů, než nás budete hodnotit.

  1. Termín dodání: Kupující by měl hodnotit, zda bylo zboží dodáno dle uvedených informací. Zpravidla termín expedice skladovéhop zboží záleží na kupujícím, tedy na provedení platby. Někteří zákazníci uvádějí např. dlouhou dodací dobu, ačkoliv bylo zboží dodáno do druhého pracovního dne do výdejního místa Zásilkovny, jak uvádíme na webu.  Termín dodání je počítán od následujícího pracovního dne po přijetí platby na účet prodávajícího. Pokud je však platba připsána na účet prodávajícího do 7.00h, bývá objednávka se skladovým zbožím odeslána ještě týž den, předání přepravci je ralizováno obvykle v ranních hodinách pracovních dnů. Pokud si tedy kupující objedná zboží, které je skladem např. ve čtvrtek odpoledne a platba je připsána v pátek do 7.00h, je zásilka zpravidla expedována ještě v pátek a následující pracovní den, což je v pondělí, bývá zpravidla připravena na výdejním místě Zásilkovny. Doporučujeme volit jako způsob dopravy doručení do výdejního místa Zásilkovny, dle zkušeností se jedná o rychlý způsob dopravy v poměru k ceně, navíc si sami zvolíte čas vyzvečdnutí s ohledem na provozní dobu vaší Zásilkovny. Pokud nám tedy kupující napíše v hodnocení, že bylo dodání např. za 5 dnů a počítá místo dne připsání platby datum objednání a navíc i nepracovní dny (sobota, neděle, svátky...), tak neuvádí pravdivé informace, čímž nás značně poškozuje. Většina zákazníků však počítání termínu dodání pochopí správně. Nikde neuvádíme, že skladové položky dodáme do výdejního místa ještě týž den nebo třeba o víkendu. Kupující má rovněž možnost volit dodání expres v den připsání platby do 15h (zboží bývá doručováno zpravidla následující pracovní den, avšak bez garance dopravce). Pro kupující, kterým uvedené termíny dodání nevyhovují musíme s politováním sdělit, že zboží bohužel zatím teleportovat neumíme.
  2. Špatné hodnocení z důvodu špatné zkušenosti na výdejním místě Zásilkovny nebo na poště (např. zavřeno v době, kdy mělo být otevřeno, nepříjemný personál apod.), příp. neshody s řidičem dopravce - bohužel s tímto moc nesvedeme, budeme však rádi, když nám tuto informaci sdělíte do emailu, který přepošleme přímo dopravci nebo se můžete obrátit se svou stížností přímo na dopravce.
  3. Dlouhá dodací doba. Skladové zboží máme skutečně skladem v běžném množství. Pokud si však kupující objedná zboží, které není skladem, je na objednávku nebo požaduje zboží ve větším množství, než které máme běžně skladem, lze očekávat, že nebude dodáno do druhého pracovního dne. Informace o skladovosti je uváděna rovněž na produktové stránce. Před objednáním zboží, které není skladem v požadovaném množství, doporučujeme kontaktovat náš e-shop. Rádi vám sdělíme předpokládaný termín naskladnění či expedice. Nikde neuvádíme, že dodáme i neskladové zboží do dvou pracovních dnů.
  4. Uvádění informace o ceně (např. je to drahé apod.) je vzhledem k tomu, že je kupující s cenou seznámen před provedení objednávky zcestné. Kupující má vždy možnost volby, buď s cenou souhlasí a zboží si koupí, nebo s cenou nesouhlasí a objednávku nedokončí - zboží si nekoupí. Naše prodejní ceny se odvíjí od našich aktuálních nákupních cen od dodavatelů, s tím bohužel nic nesvedeme. Kupující nemá žádnou povinnost zboží zakoupit. Pokud s cenou nesouhlasí, je to jeho vlastní vůle. Chápeme však, že se někteří kupující potřebují vyjádřit k současným všeobecně rostoucím cenám.
  5. Chybí platba dobírkou - úhradu zboží dobírkou jsme byli nuceni zrušit z důvodu extrémního nárůstu nevyzvednutých zásilek. Nechceme tyto finanční náklady přenášet na slušné a zodpovědné kupující, ani nehodláme finančně ani časově dotovat rozmar nezodpovědných a bezohledných zákazníků. Současně se jedná o urychlení procesu při přebírání zásilek a snížení fyzického kontaktu kupujícího s dopravcem (doporučení při šíření Covid-19). Jedná se pouze o reakci na chování nezodpovědných kupujících.
  6. Špatná komunikace - zkontrolujte si prosím nejdříve složku Spam či Hromadné. Kupující je pravidelně informován o průběhu objednávky, zpravidla obdrží email o přijetí objednávky (včetně faktury v příloze), po připsání platby je odesílán email o přípravě k expedici a o odeslání a jakmile je zásilka připravena na výdejním místě, je kupující rovněž informován. Na zaslané dotazy reagujeme zpravidla týž pracovní den. Na produktových stránkách uvádíme požadované informace, rozměry a fotografie.
  7. Záporné hodnocení z důvodu absence kamenné prodejny - přes 99% kupujících preferuje dodání doručením. Z důvodu velice širokého pokrytí výdejních míst a možností dodání zboží na adresu neuvažujeme o zřízení klasického kamenného obchodu, máme pouze výdejní místo pro kupující z okolí.
  8. Nízké procentuální hodnocení nebo nedoporučení obchodu bez dodatečného textu. Pokud kupující uvede pouze nižší procentuální hodnocení nebo zaškrtne že nedoporučuje obchod bez jakéhokoliv textu, nemůžeme vědět, co můžeme ještě vylepšit, aby kupující příště mohl uvést 100%. Pokud tedy uvádíte procentuální hodnocení nižší než 100%, sdělte nám prosím, co nebylo dodrženo nebo s čím jste nebyli spokojeni.
  9. Uvádění bezvýznamných slov v negativním hodnocení: např. NIC. Bohužel jakékoliv slovo uvedené v negativním hodnocení snižuje celkové hodnocení obchodu. Pokud jste byli spokojeni, nechte negativní hodnocení nevyplněné.
  10. Rovněž nerozumíme záporným hodnocením, které někteří kupující udělí, přestože např. vůbec nedošlo k dokončení objednávky z důvodu neuhrazení objednávky ani přes opakované výzvy k úhradě. Někteří zákazníci zaškrtnou v dotazníku pouze "nedoporučuji obchod", ale žádnou informaci o tom, že by byl kupující s něčím nespokojen, nemáme, a někteří i přes toto hodnocení u nás opakovaně nakupují. Bohužel na jakékoliv dotazy nebo žádosti o vysvětlení tito "zákazníci" nereagují. Zřejmě si tím kompenzují své životní neúspěchy nebo jsou nemocní či trpí nějakou poruchou. Takovým lidem přejeme více optimismu do života, nalezení životní energie nebo brzké uzdravení. Každý je stůjcem svého štěstí, ale šířením negativity si tito lidé k němu cestu nenajdou.

Děkujeme všem kupujícím za věrohodné, smysluplné a pravdivé hodnocení. Každý má jiné požadavky a představu o fungování e-shopu. Některá hodnocení však bohužel nevypovídají o e-shopu, ale o člověku, který jej napsal. Upozorňujeme, že v případě hodnocení, které obchod bezdůvodně poškozuje, má prodávající možnost se bránit právními kroky.