Tento eshop používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Nepřevzetí objednané zásilky - porušení smlouvy

Nepřevzetí objednaného zboží řeší zákon  § 2118 zákona č. 89/2012 Sb.:

§ 2118 - ZÁVAZKY Z PRÁVNÍCH JEDNÁNÍ, Povinnosti kupujícího

Kupující zaplatí kupní cenu a věc převezme.

POZOR: Nepřevzetím zásilky dochází k porušení zákona !

Naším e-shopem a dopravcem je kupující průběžně informován o průběhu objednávky a předání zboží.

Pokud kupující nevyzvedl/a z jakéhokoliv důvodu zásilku s objednaným zbožím, dochází k porušení výše zmíněného zákona, a kupující má nyní dvě možnosti, jak vzniklou situaci řešit.

1. Kupující má o objednávku zájem (pouze nestihl/a zásilku včas převzít):

Cena objednávky bude navýšena o náklady za dopravu nevyzvednuté a vrácené zásilky (náklady na dopravu nevyzvednuté zásilky včetně dopravy zpět do e-shopu).

2. Kupující o objednávku nemá zájem:

Zde je situace poněkud komplikovanější. To, že zásilku kupující nepřevezme, neznamená, že ji stornoval, nebo že odstoupil od kupní smlouvy. Znamená to jen to, že kupující kupní smlouvu porušil dle § 2118 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb. nový občanský zákoník.

Odesláním objednávky a jejím následným přijetím a potvrzením naším e-shopem vznikla platná kupní smlouva v plném rozsahu účinná dle našich obchodních podmínek, které kupující odsouhlasil/a v posledním kroku před odesláním objednávky, a dle aktuálně platných zákonů České republiky.