Tento eshop používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookies.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Od 1.1.2023 je v souladu s novelou Občanského zákoníku možné hodnocení vkládat pouze ověřeným kupujícím. Tuto službu provozuje portál Heuréka na základě souhlasu s předáním informací uděleným v průběhu objednávky kupujícím.

Hodnocení od neověřených recenzentů nebudou zveřejněna. U hodnocení zveřejněných serverech mimo e-shop prodávající nenese žádnou odpovědnost a neručí za jejich správnost.

Možnost hodnocení si kupující zvolí při tvorbě objednávky. Pokud kupující zvolí svůj nezájem, nebude dotazníky obtěžován.

Žádáme kupující o věcné a pravdivé slovní hodnocení, recenze bez slovního hodnocení se bohužel nezobrazují. Před nákupem má kupující možnost srovnání kvality, dostupnosti výrobků, možnosti platby, ceny, rychlosti a možnosti dodání s jinými e-shopy. Pokud zboží není skladem nebo je na objednávku, opravdu není v našich silách zboží doručit do druhého dne nebo mimo pracovní dny. Stejně tak nejsme schopni ovlivnit prodlení z důvodu pozdní úhrady objednávky nebo pozdějšího vyzvednutí zboží kupujícím ve výdejním místě.

Objednáním kupující souhlasí s uvedenými podmínkami a informacemi. Pokud s nimi kupující nesouhlasí, není povinen objednávku dokončit. Rozhodnutí je vždy pouze na kupujícím. Děkujeme, že toto berete v potaz při hodnocení a jednáte s námi fér. Negativní hodnocení neodpovídající skutečnosti nás poškozuje a je v rozporu s obchodními podmínkami. Uvádíme několik příkladů nevhodného hodnocení:

  1. Zboží, které není aktuálně skladem v dostatečném množství při objednání, dorazilo až za několik dnů. Tuto informaci kupující zná při objednání a souhlasí s ní. Neskladové zboží musíme objednat a naskladnit od dodavatele a lusknutím prstů to opravdu nelze. 
  2. Dlouhá doba dodání, ačkoliv prodlení vzniklo vinou kupujícího z důvodu pozdějšího vyzvednutí zásilky ve výdejním místě nebo z důvodu nezastižení při doručování. Běžná doba doručení standardní velikosti zásilky je 1-2 pracovní dny od předání dopravci, v případě plných boxů nebo v době před vánočními svátky se může doručování prodloužit, doporučujeme proto volit výdejní místa s dostatečnou kapacitou.
  3. Dlouhá doba doručování z důvodu doručování mimo pracovní dny. Uvádějte počet pracovních dnů po uhrazení objednávky (mimo pracovní dny - sobota, neděle a svátky, se zpravidla nedoručuje), i dopravci mají nárok na odpočinek, děkujeme.
  4. Pozdní odeslání zásilky. Prodlení z důvodu pozdní úhrady kupujícím nejsme schopni nijak ovlivnit. Uvádíme, že zásilky se skladovým zbožím běžného rozměru expedujeme následující pracovní den po přijetí platby v pracovní době. Skladové objednané zboží je rezervováno vždy až po přijetí platby za objednávku. Termín expedice záleží na rychlosti úhrady objednávky kupujícím, doporučujeme provést okamžitou platbu.
  5. Zboží by mohlo být levnější. Cenu kupující zná při objednání, čímž s ní souhlasí. Pokud s cenou nesouhlasí, není povinen zboží objednat.
  6. Pozdní dodání do zvoleného výdejního boxu. Předpokládananá vytíženost je uvedena při volbě výdejního místa, u výdejních boxů je nutné s překročením úložní kapacity zejména např. v době vánočních svátků, počítat. Doporučujeme volbu na klasické výdejní místo s delší úložní dobou.
  7. Pošťák zvonil jen jednou, na poště bylo hodně lidí, mají zavřeno apod. (tuto informaci můžete uvést v hodnocení spokojenosti s dopravou)

Děkujeme za férové a pravdivé hodnocení, také jednáme fér.

Nevnucujeme zákazníkům e-shopu vyplňování různých dotazníků a hodnocení, udělení hodnocení není povinností, je to jen možnost, sdílet zkušenost s nákupem s ostatními kupujícími. V našem e-shopu si vážíme zákazníků a chráníme jejich soukromí.