Tento eshop používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Hot-line podpora Zobrazit větší

Pouze online

Hot-line e-mailová podpora (zdarma při zakoupení produktu nad 200Kč do 14 dnů)

PODPORA

Odborná e-mailová technická podpora vztahující se na poradenství k nabízeným produktům.

Při realizaci následné objednávky do 14 dnů je částka za poradenství odečtena z ceny objednávky - pro naše zákazníky s objednávkou se zbožím za 200Kč a více je služba tudíž poskytována zdarma. Při nižší ceně zakoupeného zboží je odečtena částka do jeho výše.

Po uhrazení nám zašlete technický dotaz na e-mail: e-shop@kalmont.cz, do předmětu napište Technická podpora + č. objednávky. Po uhrazení této objednávky odborné pomoci vám rádi odpovíme v běžném rozsahu sdělení. Jedná se o symbolickou cenu vztahující se k 1ks produktu z důvodu zneužívání této služby, která byla doposud zcela zdarma.

Jedná se zejména o:

  • specifikace náhradního dílu dle zaslaných fotografií, rozměrů a popisu
  • specifikace a vyhledání ekvivalentní náhrady kování
  • bližší popis zboží, vysvětlení funkce apod.

V případě, že nebudeme schopni na dotaz odpovědět, částku samozřejmě vrátíme zpět na účet, ze kterého byla platba uhrazena. Dotazy na skladové množství či netechnické dotazy zpoplatněny nejsou.

Příklad vrácení platby za poradenství:

  • Uhrazená objednávka s cenou zboží menší než 200Kč, např. 169Kč - z ceny objednávky odečteme pouze 169Kč
  • Uhrazená objednávka s cenou zboží 200Kč a více, např. 599Kč - z ceny objednávky odečteme celou částku za technické poradenství ve výši 200Kč

Více informací

.

200Kč

Více informací

Odborná e-mailová technická podpora

Z důvodu enormního množství technických dotazů a s tím související časové náročností, a vzhledem k tomu, že u převážné většiny dotazujících nedojde k zakoupení zboží, jsme nuceni přistoupit k zavedení tohoto opatření. Kupující, kteří u nás provedou nákup zboží min. v uvedené hodnotě, mají tuto službu zdarma, jelikož jim platbu za technickou podporu odečteme z ceny objednávky (max. do výše ceny zboží realizované objednávky, u objednávek s cenou nižší rozdíl nevracíme). Zákazníkům, kteří u nás nakoupí velmi rádi a ochotně poradíme, obvykle do 24 hodin v pracovních dnech (mimo dny, kdy je přerušena expedice, např. z důvodu dovolené apod).

Recenze

Napsat recenzi

Hot-line e-mailová podpora (zdarma při zakoupení produktu nad 200Kč do 14 dnů)

Hot-line e-mailová podpora (zdarma při zakoupení produktu nad 200Kč do 14 dnů)

Odborná e-mailová technická podpora vztahující se na poradenství k nabízeným produktům.

Při realizaci následné objednávky do 14 dnů je částka za poradenství odečtena z ceny objednávky - pro naše zákazníky s objednávkou se zbožím za 200Kč a více je služba tudíž poskytována zdarma. Při nižší ceně zakoupeného zboží je odečtena částka do jeho výše.

Po uhrazení nám zašlete technický dotaz na e-mail: e-shop@kalmont.cz, do předmětu napište Technická podpora + č. objednávky. Po uhrazení této objednávky odborné pomoci vám rádi odpovíme v běžném rozsahu sdělení. Jedná se o symbolickou cenu vztahující se k 1ks produktu z důvodu zneužívání této služby, která byla doposud zcela zdarma.

Jedná se zejména o:

  • specifikace náhradního dílu dle zaslaných fotografií, rozměrů a popisu
  • specifikace a vyhledání ekvivalentní náhrady kování
  • bližší popis zboží, vysvětlení funkce apod.

V případě, že nebudeme schopni na dotaz odpovědět, částku samozřejmě vrátíme zpět na účet, ze kterého byla platba uhrazena. Dotazy na skladové množství či netechnické dotazy zpoplatněny nejsou.

Příklad vrácení platby za poradenství:

  • Uhrazená objednávka s cenou zboží menší než 200Kč, např. 169Kč - z ceny objednávky odečteme pouze 169Kč
  • Uhrazená objednávka s cenou zboží 200Kč a více, např. 599Kč - z ceny objednávky odečteme celou částku za technické poradenství ve výši 200Kč

30 dalších produktů ve stejné kategorii: